dimecres, 14 de novembre del 2012

MANRESA - CALAF


Ja he completat el primer tram! 

El primer bon dia me l'ha donat el conductor d'un cotxe que passava per l'eix, a la sortida de Manresa. En veure'm, ha tocat el clàxon per cridar la meva atenció i, amb els dits, m'ha fet un senyal de victòria. Una pessigada d'ànims només iniciar el camí. Bon senyal!

Al llarg del dia el temps, afortunadament, ha acompanyat. No he parat de rebre missatges d'amics donant-me ànims. Moralment em sento molt bé. He de reconèixer que el viatge em fa una mica d'angoixa perquè no estic acostumat a fer llargues caminades i això és tot un repte, però per altra banda em sento satisfet, perquè crec en el que estic fent i sé que tinc el suport de molta gent que segueix amb mi aquesta marxa (si no físicament, sí moralment).
Fins i tot estic rebent pel facebook peticions d'amistat de gent que ni conec!

Vull enviar una salutació molt especial a tots els amics que m'estan seguint des de Canàries.
Al llarg del matí m'anaven telefonant i donant suport i em comentaven que s'estan movent per aconseguir donar el màxim ressò a aquesta marxa a través d'internet, premsa i tots els mitjans que puguin trobar.

Cap al vespre m'he aturat en una benzinera de Sant Pere de Sallavinera  per comprar una ampolla d'aigua. La gent del restaurant han estat molt amables amb mi i m'han desitjat ànims i molta sort en el meu projecte.

Físicament he de reconèixer que vaig molt cansat. Les hèrnies i la ciàtica s'estan comportant, però tinc els peus plens de butllofes. Estic segur que a mesura que passin els dies, m'aniré acostumant a les llargues caminades i podré superar aquests petits obstacles.

Quan he arribat a Calaf, gràcies als contactes d'una bona amiga, ja m'estava esperant el mossèn. M'ha rebut molt amablement. En aquell moment estava recollint menjar per a la gent més necessitada del poble. Com que no tenia espai a casa seva, m'ha acompanyat a un hotel de dues estrelles i m'ha donat diners per a passar-hi la nit i per a comprar-me un entrepà per al sopar.

Ara sóc a l'habitació, em donaré una bona dutxa, em posaré l'ungüent que una amiga m'ha donat per a les butllofes i em ficaré al llit per a recuperar forces. Demà vull sortir a quarts de 8, quan ja comença a clarejar, per a iniciar la meva segona jornada.

Bona nit a tots i a totes i milions de gràcies pel vostre suport. Tant de bo aconseguim mobilitzar el màxim de gent i que aquest projecte arribi a quallar!

I  demà toca:

Calaf-Cervera


Cervera





4 comentaris:

Anònim ha dit...

Bona nit, Manel! A veure si solucionem això de les butllofes i demà tens un molt bon dia!
Núria

Anònim ha dit...

ETS UN CRACK. MOLTA FORÇA MANEL. ADRIA DESDE EDINBURGH!!

sab. ha dit...

El Manel m'ha demanat que comuniqui de la seva part que voldria poder explicar als pobles per on passa, el motiu i la seva experiència d'aquesta marxa de la indignació i de l'esperança. També animar a altres persones a seguir. amb ell la marxa cap a Madrid. Si la mateixa gent del poble pot organitzar alguna xerrada al casal parroquial, o local d'associacions de veïns, etc.. Ell arriba avui a Cervera entre 5 i 6 de la tarda. i demà a la mateixa hora a Bellpuig.

Sabina de Manresa

Unknown ha dit...

Vengaa tiiet que ets el millor molts anims i no et rendeixis i que ojalà moltissima gnet s'unieixi a tu!

ANIMS! ETS MOLT GRAN! <3