dilluns, 19 de novembre del 2012

BELL LLOC-LLEIDA II


El camí fins a Lleida, com ja us vaig comentar, ha estat molt més lleuger que el del dia anterior, tot i que les conseqüències es deixaven sentir per tot el cos. A més, el fet que no plogués, també ha contribuït a millorar la marxa.

He fet un tros del Camino de Santiago, per camps i hortes.
L’únic inconvenient del camí han estat les pedres i els bassals, però no res si ho comparem amb el trajecte d'ahir.

A Lleida, ja us vaig comentar que m’esperaven uns amics del meu nebot, el Rafa. Els vull agrair de tot cor la llarga xerrada que vam tenir, tant al Marc com a l’Arnau. S’han fet seu el meu projecte i han decidit d'escampar-lo per les diferents facultats de la seva universitat als murs informatius, xerrant amb els companys,...

Ens vam fer una fotografia amb la bandera que porto al llarg del meu trajecte. És una bandera amb dos colors: el vermell que vol reflectir la indignació per la situació actual; i el verd que és el color de l’esperança i és el que penso que no podem perdre mai.

Gràcies per dedicar-me aquest parell de minuts diaris i seguir el meu bloc. Això m’està donant moltes forces per seguir el meu camí.

Amb en Marc i l'Arnau

1 comentari:

Anònim ha dit...

Molta sort per demà i bona marxa !