dimecres, 14 de novembre del 2012

DEMÀ COMENÇO LA MARXA


Bona nit,

M'agradaria ser breu o potser m'hauria agradat no haver d'escriure.

Tot va començar quan vaig trobar-me un matrimoni i la seva filla d'uns deu anys, que coneixia de feia temps, buscant en un contenidor de deixalles...Ho havien perdut tot.

Un mes més tard el meu amic Josep, després de 30 anys treballant, m'explicà que havia perdut la feina, l'havien desnonat i malvivia, sol, en una habitació.

Cada dia som més els que ens quedem sense feina, sense recursos, sense sostre, sense il·lusió però amb massa impotència, massa angoixa, plens de ràbia i amb l'autoestima per terra.

La meva vida, la vida de tants, no pot seguir així !

JO NO PUC CONTINUAR AIXÍ !!!

És per aquest motiu que m'he proposat iniciar una llarga marxa a peu, de gaire bé 600 quilòmetres, de Manresa a Madrid.

Vull llegir un manifest al "Congreso de los diputados" per a fer sentir la veu dels desvalguts, dels abandonats... als màxims representants de la política de l'Estat.

És un llarga marxa en solitari que m'agradaria que féssim junts. És un camí que vull fer amb tots vosaltres, només amb la vostra complicitat el camí tindrà sentit.

M'HI ACOMPANYEU ?

Us dono les gràcies per la vostra amistat i us agrairé que compartiu aquesta acció a tots els vostres coneguts, fent conèixer el  bloc o el facebook de la marxa.

facebook: http://www.facebook.com/manuel.sotillodelgado

3 comentaris:

DOLORS ha dit...

Es molt gran el que estas fent Manel.....em sento orgullosa de tenir-te per amic !!!!! Et desitjo sobretot molts ànims, perquè en el camí que has come4nçat et faran falta, pero com tu dius aniràs acompanyat de tota la gent que t'estima. No et sentis ni un minut sol...tots t'acompanyem !!!!
Un petó !!!!
Dolors.

Xavier Oliveras ha dit...

Bon sort i molts ànims!!!

Jacob ha dit...

Bona sort, Manel! Segur que la teva acció no serà en va!