diumenge, 18 de novembre del 2012

BELL LLOC-LLEIDA


Hola amics i amigues,

Ja és diumenge, com passen els dies! He de reconèixer que ahir em van poder més les ganes i les cames que el cap. Vaig fer massa quilòmetres tenint com tinc els peus i m’ha començat a passar factura.

Aquest matí he sortit de Bell lloc d'Urgell i he arribat a Lleida a dos quarts d'una del migdia. Directe cap al pis d'estudiants a reposar una estona!

He estat xerrant molt amb ells de la situació social i hem parlat també amb gent de la Universitat. Han quedat que aquesta setmana en parlaran per tal que el jovent comenci a prendre més consciència de la situació.

La majoria del jovent, no tots afortunadament, viuen molt inconscients del drama que està vivint la nostra gent. Suposo que és lògic, si ells es queden sense feina, sempre tenen els pares que els acolliran a casa i els mantindran. Nosaltres, els adults, tenim una visió diferent. Alguns sí que han hagut de tornar a casa dels seus pares, però són gent gran, que viuen d'una minsa pensió i amb prou feines tenen lloc per a allotjar els fills i els nets.

No vull disculpar aquesta poca sensibilitat que demostra bona part del nostre jovent, però intento entendre'ls  I ja dic que no són pas tots, que n'hi ha que estan encara més emprenyats que els adults perquè estan veient clarament el miserable futur que els espera. Molts d'ells fins i tot s’estan plantejant de deixar els estudis perquè les famílies no poden fer-se càrrec de les elevades matrícules de La universitat pública. 

I això és molt greu! 

Bé, doncs aquí, a casa dels amics, xerrant i xerrant, fins que se’ns ha fet de nit.
Hem sopat plegats i ara aniré a dormir.

Després de l’odissea d’ahir m’he replantejat una mica més les coses i he arribat a la decisió de fer menys quilòmetres al dia, si més no fins que les plantes dels meus peus recuperin el seu estat original.

Demà vull arribar-me fins a Alcarràs i ja veurem com van les coses. Bona nit companyes i companys!

Si algú d'Alcarràs llegeix aquest escrit i em pot donar un cop de mà, truqueu-me al: 661293831

Acarràs