dilluns, 19 de novembre del 2012

ALCARRÀS-FRAGA


Avui només he hagut de fer 8 quilòmetres per a arribar a Alcarràs.

Una bona amiga meva i regidora de l’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet, la Glòria, s’ha començat a moure telefonant als diferents Ajuntaments de les poblacions per on tinc pensat de passar, per demanar que m’acullin, em busquin un lloc per poder dormir i em donin alguna cosa per a menjar.

Efectivament, en arribar a Alcarràs, m’esperava l’Elena una jove que treballa a l’Ajuntament i que tenia l’encàrrec de la regidora, la Maite, de facilitar-me un lloc d’acollida i menjar. M’han fet sentir molt important. A part de l’acollidora rebuda, la guàrdia urbana m’ha portat en cotxe fins a l’alberg que és a un parell de quilòmetres. L’han obert per a mi solet i m’han portat una bona quantitat de menjar.

I no només això, un cop instal·lat a l’alberg, m’han trucat des de l’Ajuntament per demanar-me informació sobre la marxa. Els he explicat fil per randa el per què i el com del meu objectiu. M’han escoltat, m’han animat i, a més, diu que penjaran el meu bloc a la web de l’Ajuntament.

Des d’aquí el meu agraïment tant a la Glòria, com a la gent d’Alcarràs per la seva hospitalitat i solidaritat amb la meva marxa.

I demà cap a Fraga!

Fraga


1 comentari:

Anònim ha dit...

Endavant!!!! molta sort en la teva aventura