dimecres, 21 de novembre del 2012

FRAGA-PEÑALBA

Hola amics,

Avui ha estat un dia bastant difícil. A les 9 del matí sortia de Fraga, però al cap de 3 quilòmetres m'he trobat amb un tram de pujada brutal. Poc a poc l'he anat fent, però l'esforç ha estat considerable. Tant és així que, quan només em faltaven un parell de quilòmetres per arribar a Peñalba, m'ha agafat una rampa tan forta a la cama, que no podia fer ni una passa. M'he hagut de quedar aturat. Al cap d'una estona ha passat un cotxe de la guàrdia civil i els he demanat si em podien acostar fins al poble. Ells això ho tenen prohibit i així m'ho han explicat, però han aturat el primer cotxe que ha passat i li han demanat al xicot si em podia dur a Peñalba. Sort n'hi ha hagut! Si no ja em veia jo tirat al marge de la carretera, sense poder-me moure.

M'he dirigit cap al bar on m'ha dit la Glòria que ja m'esperaven l'alcalde, en Carlos, i la regidora, l'Alba.

Els he explicat el motiu de la meva marxa i m'han ofert per anar a dormir un centre de dia que, com que encara no està acabat, el tenen com a edifici multiusos. M'he instal·lat en una habitació la mar de maca. També m'han dit que podia menjar allà al bar, que demanés el que volgués, que ells ja ho pagarien després. Com que encara em feia molt de mal la cama i no volia abusar de tan bona voluntat, m'he demanat un entrepà i he anat cap a l'habitació.
Amb els ungüents que em va donar una bona amiga i una bona estona de repòs, sembla que la cama ja comença a anar molt millor.

Ara, a dormir. Demà tinc un trajecte curt fins a Bujaraloz, però he de carregar piles perquè després arriba la creuada pels Monegros i són força quilòmetres sense res al voltant.

Els meus agraïments a la gent que m'està ajudant a fer realitat aquesta marxa i, avui sobretot, a la gent de l'Ajuntament de Peñalba i les seves generoses atencions.

Així que, bona nit a tothom i demà cap a Bujaraloz.

Bujaraloz


1 comentari:

Ibèria ha dit...

Bonanit, com que veig que la gent no s' anima a escriure't... penjo la pàgina cada dia la meu facebook, perque et sentis acompanyat virtualment.
salut !
t' anomeno " l' home que camina per a ell i per a tots nosaltres ".